søndag 8. juni 2008

Frøken stemor 2008

Stemor er en vakker vårblomst som finnes i utrolig mange farger og varianter. Jeg har noen som enda blomstrer så fint. Marie har oppdaget en blogg, Moseplassen, som har en konkurranse på gang som går ut på å vise bilder av stemorsplanter, og samtidig kåre "Frøken Stemor 2008". Jeg henger meg på siden jeg har en vakker kandidat i hagen. La meg presentere Frøken Kristina. Hun har en vakker profil, er svært temperamentsfull og full av liv og glede. I hvertfall gleder hun meg der hun står og gir liv og farge til hagen min.

6 kommentarer:

Rune Eide sa...

Mye nydelig der! Jeg tror nok at det er en konkurranse jeg ikke tør melde meg på. Lykke til!

Marie sa...

Frøken Kristina er ei prinsesse :)

Anonym sa...

en vakker frøken :) og nydelige bilder!

FO - 2 sa...

Vakker!
Flott farge!
Ei virkelig fin frøken. :)

mercè sa...

Wooowwww!!!!
I love it. Wonderful capture

Petunia sa...

Det er kjek med sånne missekåringer der man er garantert å ikke få et dumt svar/uttalese fra kandidatene:) Disse frøkene bare nikker smilende i vinden og ser så naturlig flotte ut!
Jeg tror jeg må sjekke ut den bloggen...


...Du jeg er stemor..kan jeg melde meg på??
Å, nei søren, jeg er ikke frøken og jeg kan ikke garantere at jeg ikke kommer med noe tåpelig svar heller...