tirsdag 4. november 2008

Midt i granskogen

10 kommentarer:

Anne sa...

Helt utrolig, det ENE treet liksom...

Vakkert, og den tåka som ligger der som et slør du. Kjempeflott.

Pernille sa...

Kjempeflott bilde! Se den ene treet gjor liksom hele bildet. Vakkert med tåka også:) Ja du er dyktig:)

Anonym sa...

Det treet likte jeg! Utrolig spennende i dn mørke granskogen.

Gammel forstmann

Torsdag 1952 sa...

I like individualists in big crowd.
Beautiful ducomentation.
Hilsen
Hartmut

Anne-Berit sa...

Naturen er fantastisk som planta det treet innimellom alle granene.Supert bilde Gawo.Flott med den tåka også.
Ha en fin dag!

pts sa...

really beautiful !

Rune Eide sa...

Nydelig - og du har vist en ting ettertrykkelig: Hva pokker skal vi med den granskogen her omkring??

Ivar Østtun sa...

Velkomponert og flott gawo. Denne frgekontrasten er flott. Prikken over ien er tåka

Petunia sa...

Huff! Det er lenge siden jeg har vært her inne. Jeg får oppdateringer på den andre bloggen din rett inn på bloggrullen min og så "glemmer" jeg litt denne bloggen
Før hadde jeg jo tre blogger, men orket ikke styret med å holde alle i gang. Ble liksom nok med en.
Flotte bilder du har lagt ut her siden sist besøk. Likte godt dette her og den treffende tittelen:)
Nå er det lørdagskveld og roen senker seg i stuen. Skal blogge litt, så blir det sikkert litt film eller noe.
Fikk du oppskriftene jeg sendte går???

Wayfarer sa...

Really like this shot!