lørdag 2. oktober 2010

Min høst, der jeg er

Sånn er høsten og fargene der jeg er.

9 kommentarer:

Bare bilder - Pictures only sa...

Vakre bilder og flotte høstfarger.

Berit.

Rune (Bildebloggen) sa...

Og høsten var pen der også, hvor du enn måtte befinne deg, fine bilder av det var det også :) Ha en fortsatt fin høsthelg.

Viola sa...

Og jeg ser at høsten er akkurat som den skal være, der du er :) Friske flotte farger! Fin kveld til deg! :)

Jeg har faktisk lyst å oppsøke den øya i Trøndelag du hadde et innlegg om under her.. :)

Marie sa...

Sjølvsagt kan du ha utstilling, du har bilde i toppklasse!

Det er BeritT som har "lokka" meg, er verkeleg spent på om folk vil betale penger for bilda mine, hehe.

God helg :)

Anne sa...

Nydelig vakkert kjære du, og jeg suger inn alle inntrykk av farger her. Ennå nesten bak låste dører i heimen, men i dag undrer jeg faktisk på om jeg skal lure meg en tur ut selv om jeg vet jeg ikke har godt av det, hodet!!! har godt av det :-)

VALKYRIEN sa...

Vakre øyeblikk av høsten din, nydelige farger. Her er det grått og trist og vått....men det endrer seg vel får en tro!
Ha en fortsatt fin søndag!

Ida sa...

... og du formidler stemningen på en fremragende måte.
Herlige farger og fine bilder. :)

ArneA sa...

Nedfallsfrukt ødelegger plenen. Men som foto objekt kan de jo ligge en liten stund.
Høsten her er foreløpig bare sur og regnfull. I hvert fall i dag

Tommy Andre Nekkoy sa...

Kjempefine og velkomponerte høstbilder. Fine farger og godt lys