torsdag 4. oktober 2007

Høstfarger i nabolaget.

Da jeg gikk kveldstur i nabolaget savnet jeg fotoapparatet mitt, det som jeg så ofte har med meg. Men min gode mobil med et brukbart kamera var med og kanskje klarer jeg å vise alle de fine høstfargene likevel.
Jeg fant ut at Grønt-Burgunder-Gult står fint til hverande og er typiske høstfarger.
Se bare her. Det er nesten som om dette bladet ikke klarer å velge farge. Det sier liksom: "ja takk, begge dler".
Naboens tre er stort og skygger for utsikten hos meg, men det er nå fint likevel.
Se bare her når kveldsolen lyser på det og hele treet gløder i høstfarger.
Solnedgangen er vakker men ikke så lett å fange med et mobilkamera.
Jeg har forsøkt. Og her er resultatet. Det var en nydelig kveld og jeg skal tenke på den når regnet setter inn igjen.

2 kommentarer:

Petunia sa...

*Nikker gjennkjennende*
Flere trær som tar lys og utsikt fra deg som burde fjernes;)
Naboen mellom oss sitt "røde" tre er bare så fint....
Solnedgangen var nydelig...tror jeg må ha sover da for jeg har ikke fått det med meg:)

Rune Eide sa...

Høst og farger - du traff!