mandag 28. januar 2008

Tilbakeblikk

Fjorårets stokkroser.

8 kommentarer:

imac sa...

What a super simple photo that looks very majestic.

dot sa...

What a beauty! Love this picture.

FO - 2 sa...

Vakkert! Et nydelig motiv. Med bud og håp om sommer. :)

Rune Eide sa...

Nydelige roser mot et vakkert vindu - skulle ønske det så slik ut nå :-)

Berit T sa...

Sommerstokkroser er flotte. Gleder meg til sommeren :o)

GundaM sa...

Nydelig blomst, nydelig vegg...

Ps. Mener du virkelig du bruker ergometersykkelen..? Er det ikke kjedelig da??Eller kanskje jeg får rasa av meg noe av energien så blir det ikke så masse kreativ jobbing her...

Zizzi Molde sa...

Dette er drømmen min! stokkroser, altså... Det skal jeg kjøpe meg til sommeren, for nå har jeg (les; vi ) endelig beiset huset.
Dessuten, ett skikkelig nostalgisk vakkert bilde!

Og ja, alle dager på jobb er spennende hos meg!!!

Guzzisue sa...

hi, dropped by your bike blog , lovely photos, makes us want to come back to Norway soon!!