onsdag 3. desember 2008

1. adventsuke

5 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Dette så koselig ut,veldig fint bilde.
Ha det kos i adventa!

Pernille sa...

Å så nydelig og koseligt! Ja du kan den kunsten der! Nydelig bilde!

Jeg får ikke helt til canonen og snøbilder. Hi hi hi.

Tusen takk for koselig og oppmuntrende kommentar:)

Jo vi har våre egne tradisjoner og har hatt dem i alle år siden vi ble gift, men alikevel sliter jeg i denne tiden. Har funnet ut i løpet av de siste årene at det har med det jeg skriver om. Men "jeg står han av" og det pleier å lette til julaften. Så jeg er nok klar til julaften kl 17.00:)

I dag tenkte jeg masse på deg! Om du kan sende meg en e-mail slik at jeg får e-mailadr di så skal du få vite hvorfor;) Og da kan vi jo snakkes på msn en dag det passer:)

Min e-mailadr ligger på profilen min:)

Klemsiklems Pernille:)

Anne sa...

Ser ikke "The Julekalender" men "Blfjell" du ser jeg. For her var jammen den blå timen ja... nydelig vakkert.

Men nå skal du høre, først vant jeg 25 kr ---> ned på narvesen --> så skrape et til ----> så vant jeg 50!!! ----> så ned på Narvesen -->
Så vant jeg 25 igjen ----> ned på Narvesen... og nå ligger det å venter på å srapes :-))))
Du vet og holde meg i form du GaWo, for jeg går til Narvesen da...

Ha en toppers dag.

Torsdag 1952 sa...

Hallo Gawo,
real puristic adventdecoraton.
I' m waiting for yor christmastree :-)
Ha en forsatt trevelig advent.
Hartmut

Rune Eide sa...

Der fanget du stemningen! Det minner meg om - jeg må bestille julekort!!