lørdag 2. oktober 2010

Min høst, der jeg er

Sånn er høsten og fargene der jeg er.

9 kommentarer:

Berit sa...

Vakre bilder og flotte høstfarger.

Berit.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Og høsten var pen der også, hvor du enn måtte befinne deg, fine bilder av det var det også :) Ha en fortsatt fin høsthelg.

Viola sa...

Og jeg ser at høsten er akkurat som den skal være, der du er :) Friske flotte farger! Fin kveld til deg! :)

Jeg har faktisk lyst å oppsøke den øya i Trøndelag du hadde et innlegg om under her.. :)

Marie sa...

Sjølvsagt kan du ha utstilling, du har bilde i toppklasse!

Det er BeritT som har "lokka" meg, er verkeleg spent på om folk vil betale penger for bilda mine, hehe.

God helg :)

Anne sa...

Nydelig vakkert kjære du, og jeg suger inn alle inntrykk av farger her. Ennå nesten bak låste dører i heimen, men i dag undrer jeg faktisk på om jeg skal lure meg en tur ut selv om jeg vet jeg ikke har godt av det, hodet!!! har godt av det :-)

VALKYRIEN sa...

Vakre øyeblikk av høsten din, nydelige farger. Her er det grått og trist og vått....men det endrer seg vel får en tro!
Ha en fortsatt fin søndag!

FO - 2 sa...

... og du formidler stemningen på en fremragende måte.
Herlige farger og fine bilder. :)

ArneA sa...

Nedfallsfrukt ødelegger plenen. Men som foto objekt kan de jo ligge en liten stund.
Høsten her er foreløpig bare sur og regnfull. I hvert fall i dag

Tommy Andre Nekkoy sa...

Kjempefine og velkomponerte høstbilder. Fine farger og godt lys