torsdag 15. november 2007

Kulturlandskap

To hus som skaper symmetri.

9 kommentarer:

FO - 2 sa...

Symmetri ja.
Ett flott motiv og ett vakkert sted. :)

dot sa...

Absolutely beautiful! I love this kind of scene.

FO - 2 sa...

God fredagsmorgen Gawo. :)

Jeg fikk en kommentar fra Kerri i USA. Hun hadde fotografert Statsråd Lemkuhl, og trodde det var ett norsk skip. Så, jeg måtte forklare litt. La ved noen linker til henne. Legger igjen den ene her hos deg.Fikk så lyst til å dele det med deg. Nydelige bilder fra Bergen! :)))
Kos deg! :)
http://www.norphoto.com/r/eng48.php

Anonym sa...

great photos and wonderful use of light and colors. fantastic blog. A new fan!!

Rune Eide sa...

Intet er som symmetri i et bilde - spesielt når den brytes akkurat passe, som med treet til høyre.

GAWO sa...

Ida: Glad du likte stedet mitt. Jeg synes også at det er nydelig. Gir en egen ro. Det finnes mange sånne steder bare en kikker litt.
Takk for tips om lenke. Anbefaler til alle å kikke innom der. Morsomt at amerikanerne er blitt så ivrige å kommentere hos oss etter at vi la ut himmelbilder på en fredag :-9

Dot: Thank you DOT.

Evlahos: Thank you. I will come and visit your blog.

Rune: må innrømme at treet har jeg ikke tenkt så mye på. Men du har et poeng der :-)

Wayfarer sa...

Reminds me of the mountians of my home state...I miss them..

ArneA sa...

Dette bildet fikk meg til å tenke på maleren
Gunn Vottestad og hennes flotte måte å fremstille ensomme hus på i billedkunsten

GAWO sa...

ArneA: Spennende bilder hos Gunn Vottestad. Takk for at du gav meg linken slik at jeg fikk se de. Jeg fikk lyst til å male!!