torsdag 17. september 2009

Eplehekk

7 kommentarer:

Anne sa...

Eplekjekk har jeg da hørt, men eplehekk??? aldri sett før nå gitt...

Romicas sa...

Beautiful picture!

Anne-Berit sa...

Det var ikke dumt.Så fint ut,og for en utsikt.Nydelig.
Ha ei fin helg:o)

Petunia sa...

Tenk en slik hekk om våren da!!! Ja takk sier jeg!

Rune Eide sa...

Det passet godt sammen med bakgrunnen - håper eplene smaker bra!

PS Takk for kommentaren. Bildet er fra samme huset som dette vinduet. Jeg så ikke mønsteret da jeg tok bildet, men da jeg konverterte det til s & h ante jeg at det var noe der som kunne forsterkes. Så gjorde jeg det, men ikke noe mer.

Viola sa...

Nydelig! Virkelig et vakkert bilde!! :)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Eplehekk har jeg ikke hørt om nei, men det var et nydelig bilde, stille vann og vakker natur, drømmeutsikt!