onsdag 23. september 2009

Har solur...

.... men mangler SOL.

4 kommentarer:

FO - 2 sa...

Flott bilde!
Slik er høsten på våre kanter. ;)
Det har kommet mye vann fra oven de siste dagene.
Gleder meg til noen klare høstdager, forgyllet av sol og vakre høstfarger.
DET er vakkert DET!
Den som venter på noe godt osv. ;)

Anne-Berit sa...

Sola glimrer med sitt fravær her også,og jeg har ikke solur engang,hehe:o)

Turid sa...

Ikke godt å vite hva klokken er da....

Kom til å tenke på dette diktet:

Far min har eit solur
han ikkje har fått te.
Han tok da ut i sole
og sidan har da gje.

Petunia sa...

Jeg man kan jo lure på hvordan de vistte hvor mye klokken var før i tiden da de kun hadde solur her i Bergen:)
Savner ikke solen jeg, men det hadde vært greit med en dag og to med opplett slik at jeg kunne fått tatt noen bilder utendørs med det nye kameraet da!