fredag 29. januar 2010

Kjeder du deg?

... da kan du vel like godt telle takstein for meg!!

8 kommentarer:

Rune Eide sa...

2451, 2452, 2453... - nei, søren også, nå telt jeg feil! ;-)

En veldig artig variant!

FO - 2 sa...

Rune da!;)
Du hadde jo bare et par igjen.... ;)
Hi-hi!

Artig du, Gawo!
Morsom vri og fint mønster.

Svanebildene mine ble tatt her på Sotra i går, ja.
Det var ei magisk stund.
Jeg har utforsket Sotra mye i det siste.
Siden jeg ikke klarer å gå så langt enda, så kjører jeg rundt og oppdager nye steder.
Og du verden så mye spennende det er her! Og varierende natur.
Fra kyststripen til norsk skog, små vann osv.

I dag holder det med en tur ut i hagen. ;)
Men før det vil jeg få ønske deg en fin-fin lørdag! :)
KLEM.

Anne sa...

He he, dette skulle du lagt inn til Monochreome Weekly kjære venn, dette hadde gjort susen der, virkelig også.

Telle sauer..., det har en da litt erfaring med, og denne helga skal en jo for ornitologisk forening telle fugler på fuglebrettet også, så frem med kuleramma!!

Anneklem.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Kjeder meg ikke, men tar en utfordring, hehe. Svaret er 834...
Stilig bilde :)

Fortsatt god helg.

GAWO sa...

he he
Tenk at dere telte og telte
¨Tolker ikke det som at dere kjeder der. Tvert imot. Dere er engasjerte :-)
Helt rett Rune (Bildebloggen) - tallet er 834 ... tror jeg.
Ved første telling kom jeg til 835

Unknown sa...

Kjeder meg ikke SÅ gale da! Men jeg ser på variasjon i fargene. Egentlig var det et artig bilde å studere :-)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Heldigvis så kjede eg meg ikkje:)))
hehe.

Bluggi buggi blogg sa...

Artig bilde og herlig struktur. Fin blogg du har. Legger den i blogglisten på fotobloggen min så kommer jeg innom igjen en annen dag :)
Trude :)