mandag 16. august 2010

Tuuuuuuuuuuuut

I enden av Telemarkskanalen, ved Dalen hotell.

6 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Pent bilde av Ibsen på vei til brygga :) Flotte områder der.

Berit sa...

Et flott område, og fint bilde:)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Flott bilde av Henrik Ibsen. Han er blitt så fin etter at eieren av Dalen hotell pusset han opp :)

Rune Eide sa...

En av de turene jeg virkelig har lyst å ta en gang - jeg håper du har mange flere slike bilder.

Irene sa...

Sjarmerende .... har vært i Dalen, men aldri overnattet eller kjørt opp Telemarkskanalen (det burde jeg har gjort, men akk .... det var den tida da!)

Anne sa...

Av den litt gamle skikkelige sorten den der ja :-) akkurat slik jeg liker den best.

Ferien er over og gi meg nå 4 uker til sier nå jeg, du som tiden flyr når man har det kjekt. Først nå!!! sjø kom liksom sommeren til Trøndelag, og de siste ukene har vi fakisk hatt DET været. Nesten litt for varmt når en skal være i hverdagens `normale` aktiviteter spør du meg. Jeg har svetta som en gris og den litausike legen du kanskje husker gliser bredt og sier jeg har kommet i `gjennomgangsalderen` he he, ja det var disse språforvirringene da.

Du har fartet norge rundt på to hjul, og etter sist helg jeg var i Troms får en mer og mer lyst på Norgesferie gitt, nordover!!! for jammen ta det er itt av en natur. Bare så himla synd det er litt dyrt å feriere her, campinglivet vettu, det føler jeg faktisk jeg begyner å bli temmelig ferdig med sånn over tid ja. Litt for bortskjemt med god seng og bad.

I dag er grått her, skyene henger lavt og det er fare for regn. har fridag og planer om å knerte noen hybelkaniner her i heimen. Radioen på, og jeg koser meg da også faktisk.

Ha en superkjekk helg du også snuppa.

Å jaaa, hils å si det har vært lite Lensvikbær i år. Tørken har visstnok tatt litt knekken på jordbæra, så det kappes om de torgdamene og de få kurvene som finnes.