mandag 28. april 2008

Petunia sin "Fotosafari"

Petunia sin blogg kunne jeg lese om et nytt tema hun har startet. Fotosafari. Spennende tenkte jeg og sprang ut i naturen. Jeg hadde nyladet batteri og var skuddklar. Etter litt småjakt fikk jeg større vilt i linsen. To måker og to lamper. Jippi dette var en bra fangst syntes jeg og sendte en tanke til RuneE. Men så slo spørsmålet ned i meg. Men hva i all verden hadde de lampene å gjøre akkurat der? Ja det kan du gruble på! Jeg har nemlig funnet svaret.

9 kommentarer:

Petunia sa...

Er dette bildet tatt der jeg tror det er tatt??? Like i nærheten av det du sendte på mail til meg? Vi har nemlig noen slike lyktestolper/ måkestolper der inne også...i ferskvannet litt lengre oppe. Rett før fossen.
Kjekt at du blir med på "Fotosafari". Like uhøytidlig som det er gøy...kanskje derfor det er gøy!

GAWO sa...

Ja dette bildet var liksom til deg. Og det er tatt i området du nevner. På vei ned til sentrum. Så stod det på skiltet i hvertfall.

Petunia sa...

Hehe! Sentrum og sentrum!

imac sa...

Great shot.


Visit Adare Cottages in Ireland.
on a word verification free blog.

FO - 2 sa...

(Minst) 4 ting på èn gang....! ;)
Det er gøy med safari.
En god idè fra Petunia. :)

Rune Eide sa...

Gruble - gruble...,

men artig symmetri!

Anonym sa...

Very nice shot!

Pernille sa...

Tusen takk for en kjempekoselig kommentar på O'en:)

Du jeg sprang også ut i dag for å joine Petunia, men så ble det så hektisk. Skal se om jeg ikke får inn et bilde i morgen. Spennende med Fotosafari:)

Og for et bilde du fikk i dag. Helt utrolig nydeligt!

I morgen er det MC-slepp her i byen. Å som jeg gleder meg. Da har motorsyklene forskjørsrett i hovedgata og utrolig mange sykler entrer byen. Tror det var en 500-600 hundre (om ikke fler) sykler forrige 1. Mai. Kommer du eller?;)

Ha en hærlig 1. mai:)

Marie sa...

Eg trur eg veit svaret, me har nemleg ein sånn stolpe som står i vannkanten her også. Her er det for å lyse opp isen om kveldane om vinteren sånn at folk kan skeise. Er dette løysinga hos deg?