torsdag 30. august 2007

Jeg gikk en tur på stien

(bildet er tatt med mobilen)

4 kommentarer:

Petunia sa...

Jeg spør igjen!: Er det der jeg tror det er, rett nede i stien vår?? Den stien har jeg gått mye på, følt skogens ro og til og med hørt gjøken si koko!!
Ja, her sitter jeg en tidlig morgen med PCen siden jeg er alt for trøtt til å hente avisen... Skulle egentlig lese nettavisene, men så så jeg at du hadde oppdatert...En liten avsporing!

FO - 2 sa...

Ut på tur, aldri sur.
Tror det er en passende beskrivelse på deg... ;)
God helg og kos deg, hva enn du måtte finne på og hvor enn du måtte finne vegen.
Klem fra meg.

GAWO sa...

Jepp. Dette er stien der jøken holder til Petunia

Nå jeg er på tur er jeg aldri sur. Det er helt sant Ida. God helg til dere begge :-)

Wayfarer sa...

Such a serene picture. Does the leaves change during the Autumn?